Maalesef Her Pazartesi Duyduğumuz 16 Özlü Söz

Salı, Ocak 13, 2015

yeni-yil-sozleri-manset


Haftanın ilk günü yeni kararlar almak, geçtiğimiz hafta tutamadığımız sözleri gerçekleştirmeye niyetlenmek ademoğlunun bile bile lades dediği konulardan biridir. Başarabilene sözümüz yok elbet ama bu verilen sözü tutamama olayı öyle bir fenomen olmuş ki bilim adamları konuyu araştırmış. Pazartesi günü alınan kararlar rasyonelden çok duygusal olduğu için beyin yeri geldiğinde bahanaler uyduruyormuş.
Velhasıl dostlar, geçtiğimiz hafta yüzlerce kez duyduğumuz ve Çarşamba günü bulutlara karışacak özlü sözlerden, mutfakta söylenenlerine gidiyoruz.

Buraya yazıyorum, bugün şekeri kesin bırakıyorum

reactiongifs
Ay hadi inşallah.

Sabah kahvaltılarından poğaçayı, simidi kaldırdım

reactiongifs
(Kaldıramadı)

Bundan sonra müsli, corn flakes, meyve gibi sağlıklı şeyler yiyeceğim

reactiongifs
Üç tabak yiyince sağlıklı olmuyor ama onlar.

Öğlenleri de salata

reactiongifs
Pilavın yanında mı?

Ekmeği bıraktım bile

reactiongifs
Ekmek dolabına bırakmışsındır inşallah kuruyor yoksa.

Gece yemek yemiyorum artık

reactiongifs
Dün akşam yediğin kokoreç istisna tabii?

Akşam 7’den sonra ağzıma sudan başka bir şey koymam

reactiongifs
Canısı geceler uzun, geceler çirkef, büyük konuşma.

Suyu günde 2 litreye çıkarıyorum

tumblr
Şu karikatürü hatırlattın canım yaa.

Bundan sonra yok öyle tam porsiyon menüler

tumblr
Aynen kanka ben de 1,5’la doyuyorum hep.

Az ama sık sık yiyorum, kilolara veda ediyorum

tumblr
Azdan kastın 1,5 kuşbaşı kaşarlı pide değil umarım?

Spora başlıyorum, yazıldım bile

tumblr
Neyse tatlım başının gözünün sadakası olsun.

Her akşam sahilde yürüyorum gör bak sen

tumblr
Akbili unutma da hayatım, dönerken basarsın.

Son sigaramın külünü saklayacağım

tumblr
Bunu yap, arkandayım.

Pizzaymış hamburgermiş sosuna bakmam

tumblr
Bakma, bandır.

Benim için üç beyaz bitmiştir

tumblr
Daha da yemem diyorsun?

Yalanın dibi bonusu: Çikolatayı da azaltacağım

tumblr


Mutfakta Şef Sizsiniz :) Copyright © 2013
Powered by Blogger Published.. Blogger Templates