KIZILTEPE’DE YETİM ÇOCUKLARA YEMEK VERİLDİ

Çarşamba, Ocak 08, 2014

Mardin'in Kızıltepe ilçesinde Koruyucu Yetim Destek Projesi kapsamında yetim çocuklarve ailelerine yemek verildi.

 Mardin'in Kızıltepe ilçesinde Koruyucu Yetim Destek Projesi kapsamında yetim çocuklar ve ailelerine yemek verildi.
Öğretmenevinde verilen yemeğe Mardin Valisi Dr. Ahmet Cengiz, Kızıltepe Kaymakamı ErdoğanTuran Ermiş, kurum müdürleri, yetim çocuklar ve aileleri katıldı. Kızıltepe Kaymakamlığı bu proje ile Kızıltepe’deki tüm yetim çocuklar ve ailelerinin ihtiyaçlarını karşılayacak. Yemekten sonra bir konuşma yapan Mardin Valisi Dr. Ahmet Cengiz, "Devlet olarak ihtiyacı olan tüm vatandaşlarımızın yardımına koşmak için kendimizi yükümlü hissediyoruz. 'İmdat' diyen her vatandaşa devletin elini uzatmak durumundayız. Bu projenin de bu çabanın bir ürünüdür. Bu proje başka yerlerde de uygulanıyor. Bu projeyi kaymakamımızın Kızıltepe’de uygulaması burada başlatmış olması Kızıltepe için bir kazançtır. Kızıltepe büyük bir ilçe dolayısıyla Kızıltepe’de çok ihtiyaç var biz imkanlar ölçüsünde, ihtiyacı olana eğitim yardımı, gıda yardımı, sağlık yardımı, tedavi yardımı imkanlar ölçüsünde devlet olarak elimizi uzatmakla yükümlüyüz. Yakın zamanda eşi vefat etmiş bacılarımıza artık maaş ödeniyor. Dul maaşı ödeniyor özürlülerimize özürlü maaşı ödeniyor. Evde bakım ücreti ödeniyor. Allah devletimize zeval vermesin. Sizlerden beklentimiz devlette millette iyi dileklerde bulunmanız ve dua etmenizdir. Babalarınız Allah’ın rahmetine kavuşmuş anneleriniz sizin iyi bir şekilde yetişmeniz büyümeniz için iyi bir iş sahibi olmanız için size hem annelik hem babalık yapıyor. Her şey sizin elinizdedir. Eğer çalışırsanız hem kendinizi kurtarırsınız hem annenizin gönlünü hoş edersiniz" dedi.
Kızıltepe Kaymakamı Erdoğan Turan Ermiş de, Yozgat Valiliği'nin uyguladığı projeyi kendilerinin de Kızıltepe’de uyguladıklarını söyledi. Kaymakam Ermiş, "Bu proje ile en büyük amacımız sizlerin çocuklarına devletin şefkatli ellerini gösterebilmek, baba şefkatini hissettirebilmek, çocukların yüzlerinde ışıltı görebilmek, kimsesiz olmadığını hissettirmektir, temel amacımız budur. Bu bağlamda çocuklarımızın yaşları annelerimizin durumları kız erkek okullarını tespit ederek eğitimlerine katkı ihtiyaçları olduğunda karşılamak üzere maddi katkı olacak. Bu işin içerisinde sivil toplum kuruluşlarımız olacak, bize destek olduklarında yardımlarını alacağız. Sürekli olarak bir büromuz olacak kaymakamlıkta orayla ilgilenen 3 arkadaşımız olacak. Sürekli olarak oraya ihtiyaçlarınızı bildirebileceksiniz. Amacımız kimsesiz olmadığınızı hissettirmektir" diye konuştu.
Konuşmaların ardından yetim çocuklara çeşitli hediyeler verildi.


Mutfakta Şef Sizsiniz :) Copyright © 2013
Powered by Blogger Published.. Blogger Templates