Oktay Usta Kırklareli'de çocuklar için yemek yaptı

Pazartesi, Aralık 16, 2013

    

Ulusal bir kanalda yemek programı yapan Oktay Usta, Kırklareli’de önemli bir sosyal sorumluluk projesine imza attı.

Kırklareli'de geliri öğrencilere burs verilmek üzere düzenlenen programa katılan Oktay Usta, bu kez çocuklar 
için yemek yaptı.
Kırklareli Yedi Renk Eğitim Gönüllüleri Derneği tarafından tüm geliri öğrencilere burs 
olarak verilecek bir kahvaltı programı düzenledi. Kırklareli’de bir düğün salonunda 
gerçekleşen programa konuk olarak katılan yemek programı sunucusu Oktay Usta da öğrenciler
için yemek yaptı.


Etkinliğe katılan Oktay Usta, televizyonda düzenlendiği yemek programında yaptığı gibi ufak yarışmalar
 yaparak yarışma birincilerine ve yarışmaya katılan kadınlara hediyeler verdi. Tüm çocukların okuması 
gerektiğini söyleyen Oktay Usta, Kırklareli Yedi Renk Eğitim Gönüllüleri Derneği tarafından böyle anlamlı bir etkinliğin içinde olmaktan mutlu olduğunu söyledi. Kırklareli’ne ilk defa geldiğini burada kendisini çok 
sıcak ve candan karşılanmasının güzel olduğunu ifade eden Oktay Usta, ”Kırklareli Yedi Renk Eğitim
Gönüllüleri Derneği tarafından düzenlenen, geliri öğrencilere verilecek olan güzel bir programa katıldım.
Burada Kırklarelili bayanlar kahvaltı ile buluştular. Güzel bir kahvaltı ile dostlukları ve arkadaşlıklarını
 bir kez daha pekiştirdiler. Şimdi bayanlarımız el becerisi yarışmaları yapıyoruz ve birinci olanlar ödüller 
veriyoruz. Kimseyi boş göndermiyoruz. Allah razı olsun ablalarımız bizi çok güzel karşıladılar. 
Tüm emeği geçen dostlara çok teşekkür ediyorum. Yedi Renk Eğitim Gönüllüleri Derneği
 ihtiyaç sahibi öğrencilerin ihtiyaçlarını giderebilmek için canla başla çalışıyorlar. Tabi ki bu dernek 
bayanların oluşturduğu bir dernek olduğu için onların anne şefkati ve anne sevgisi ile bütün çocukları 
kucaklayarak yavrular okusun diyorlar. Çocuk azimli, başarılı ama herkesin durumu iyi olamıyor. 
Bu durumda Yedi Renk Eğitim Gönüllüleri Derneği devreye giriyor ve çocuklarımız okusun diyor” dedi.


Mutfakta Şef Sizsiniz :) Copyright © 2013
Powered by Blogger Published.. Blogger Templates